Sprawne zarządzanie sprzedażą, czyli jak wykorzystać managera Allegro we własnym sklepie?

Powody, dla których e-sprzedawcy chętne korzystają z internetowych marketplace, takich jak Allegro, są dość oczywiste.

Duże serwisy aukcyjne oznaczają liczną bazę użytkowników, którzy stanowią potencjalnych klientów. Po założeniu konta na takim portalu, od sprzedażowego sukcesu dzieli jedynie sprytna strategia oraz sprawne wykorzystanie narzędzi, jakie dostępne są w branży e-commerce. Szczególnie interesującą opcją jest tu system ErpBox oraz jego manager Allegro, który pod wieloma względami jest w stanie zrewolucjonizować efektywną i skuteczną sprzedaż w tym marketplace.

Jakie są najważniejsza funkcje, na jakie pozwala manager Allegro?

Większość funkcji zapewnianych przez manager Allegro skupia się na usprawnieniu i automatyzacji sprzedaży, a także łatwiejszym zarządzaniu całym sklepem. Rozwiązania dostępne w ramach ErpBox są nowoczesne i wyjątkowo intuicyjne, a dynamiczny rozwój tego systemu sprawia, że zawsze jest on na czasie w odniesieniu do bieżących trendów w e-commerce.

Przejdźmy więc do konkretów. Manager Allegro od ErpBox to:

  • wbudowany zestaw parametrów do automatycznego uzupełniania pól podstawowych w nowych aukcjach,    
  • szeroki wybór zdjęć z bazy produktów,    
  • możliwość tworzenia własnych szablonów aukcji oraz ustandaryzowanych opisów, 
  • łatwe wystawianie, usuwanie, włączanie oraz wyłączenie wielu ofert     jednocześnie, także w formie wielowariantowej,    
  • tworzenie i edycja aukcji z nowym opisem,    
  • wygodne i przejrzyste filtrowanie wartości takich jak aukcje, ceny i ilości,    
  • wyszukiwanie     aukcji po frazie w opisie,    
  • błyskawiczna aktualizacja stanu magazynowego,    
  • możliwość ponownego wystawienia i wyświetlenia ofert zakończonych, dla     których powrócił stan magazynowy,    
  • łatwy dostęp do historii zmian na aukcji,    
  • możliwość przenoszenia zakończonych ofert do archiwum,    
  • wygodna obsługa cenników dostawy ustawionych w Allegro,    
  • łatwe korzystanie z opcji promowania aukcji,    
  • automatyczne określanie powodu zakończenia aukcji,    
  • wyświetlanie informacji o ofertach, które wymagają interwencji.

Kiedy warto zdecydować się na ErpBox i jak go przetestować?

System ErpBox i jego manager Allegro jest nieustannie rozwijany i usprawniany, dlatego zawsze pozostaje idealnie przystosowany do potrzeb e-sprzedawcy. Warto zdecydować się na to rozwiązanie, aby usprawnić działanie własnego sklepu. Co więcej, ErpBox można przetestować osobiście – wystarczy założyć darmowe konto i skorzystać z 21 dni darmowych testów, które pozwolą rozwiać wszelkie wątpliwości. Trzy tygodnie okresu próbnego bez opłat i zbędnych zobowiązań!