Najważniejsze korzyści i wskazówki dotyczące marketingu mobilnego
Marketing mobilny okazał się bardzo skutecznym sposobem reklamy dla wielu firm na całym świecie.
Jeśli zrobisz to poprawnie, będziesz czerpać korzyści z czasu spędzonego na badaniu i planowaniu mobilnej kampanii marketingowej. Poniższe wskazówki pomogą Ci skutecznie wykorzystać tę metodę w Twojej firmie.Pamiętaj, aby reklamować swoje opcje marketingu mobilnego za pośrednictwem innych kanałów komunikacji, takich jak portale społecznościowe, kampanie prasowe i witryna internetowa. Przy ogromnej liczbie aplikacji mobilnych i trendach dostępnych dla klientów, skierowanie ich do Twoich opcji mobilnych może być różnicą między ich zarejestrowaniem się, a nie wiedząc, że jest to opcja.Podczas prowadzenia marketingu mobilnego ważne jest, aby dostarczać klientom prawdziwą wartość. Urządzenia mobilne są dziś ważną częścią życia. Jeśli wysyłasz wiadomość tekstową, musi być ona odpowiednia i znacząca dla odbiorcy. Nie wysyłaj studentowi zaproszenia na kolację o wartości 5000 USD, kupon o wartości 10 USD okaże się o wiele bardziej wartościowy.Pamiętaj, że wiadomości tekstowe naprawdę powinny być wykorzystywane do utrzymania klientów. Klienci, którzy już kupują od Ciebie, zazwyczaj chętniej otrzymują od Ciebie bezpośrednie wiadomości niż nowi. Wykorzystaj to na swoją korzyść, oferując specjalne oferty obecnym klientom. Poczują się wyjątkowo, gdy otrzymają dodatkową uwagę.Bądź spójny z głośnością wiadomości. Zawsze powinieneś poinformować klienta z wyprzedzeniem, ile wiadomości planujesz wysłać w tygodniu lub miesiącu. Gdy to zrobisz, Twoi klienci wiedzą, czego się spodziewać i będą czekać na wiadomość od Ciebie. Zrób dobry harmonogram i trzymaj się go.Upewnij się, że Twoi klienci wiedzą, że ich firma jest doceniana. Daj im specjalne oferty, rabaty oparte na charakterystycznych celach, a nawet proste podziękowanie. Muszą wiedzieć, że cenisz ich firmę lub mogą przekazać ją komuś, kto zrobi ten dodatkowy krok.Z czystej etykiety powstrzymaj się od wysyłania wiadomości do klientów w niedziele lub późno w nocy.
I chociaż strefy czasowe są różne, upewnij się, że nigdy nie wysyłasz wiadomości, gdy jest noc w twoim lesie.
Poczekaj do południa, aby być bezpiecznym i zawsze unikaj niedziel i sobót, jeśli możesz.Zarezerwuj przynajmniej jeden dzień w miesiącu, który jest w całości poświęcony na przeglądanie statystyk i skuteczności kampanii, jeśli chcesz odpowiednio dostosować się w miarę postępów. Prawdopodobnie lepiej byłoby robić to co dwa tygodnie, ale raz w miesiącu jest prawdopodobnie bardziej realistyczny dla zapracowanych marketerów.Pamiętaj, aby traktować ludzi przez telefon tak, jak sam chciałbyś być traktowany, jak osoby zajęte. Od Ciebie zależy, czy będziesz zachowywać się profesjonalnie.Wiesz już, że powinieneś wchodzić w interakcje z klientami za pośrednictwem marketingu mobilnego, ale możesz też poprosić klientów o interakcję z Tobą. Wysyłasz im filmy i wiadomości; może powinieneś zapytać, czy mają coś, co chcą wysłać. Zwłaszcza jeśli masz blog powiązany z Twoją firmą, umieszczanie tam filmów użytkowników może zwiększyć Twój profil.Trzymaj się dedykowanego krótkiego kodu. Jest droższy, ale ochroni Twoją markę. Takie postępowanie zapewni również ochronę prawną.Aby zwiększyć liczbę konwersji, wybierz wezwania do działania, które są strategicznie zoptymalizowane pod kątem korzystania z urządzeń mobilnych. Tradycyjne wezwania do działania, takie jak kierowanie odwiedzających do formularzy internetowych i niezoptymalizowanych stron, mogą być bardzo niezgrabne w środowisku mobilnym. Zamiast tego spróbuj użyć wezwań do działania, które pasują do mniejszego ekranu, takich jak „kliknij, aby połączyć” lub po prostu zarezerwuj termin.Zastosuj te wskazówki do swojego planu marketingowego, a na pewno zobaczysz pozytywne reakcje klientów. Poświęć trochę czasu na zaplanowanie kolejnego ruchu, zanim zrobisz cokolwiek, aby uniknąć błędów, które mogą spowodować utratę klientów, którzy są już na Twojej liście.