Twoje wyszukiwanie się skończyło, przed nami świetne wskazówki dotyczące e-mail marketingu!
Internet zrewolucjonizował sposób prowadzenia biznesu i e-mail marketingu w jednej z tych ekscytujących nowych innowacji.
E-mail marketing może być jednym z najskuteczniejszych sposobów docierania do klientów i oferowania im specjalnych ofert i informacji. Informacje i wskazówki zawarte w tym artykule mogą pomóc w wykorzystaniu marketingu e-mailowego, aby tchnąć nowe życie w Twoją firmę.Upewnij się, że wszystkie kolory, których używasz w e-mailu, są neutralne. Jeśli kolory są zbyt mdłe, klient może nie chcieć czytać artykułu. Z drugiej strony, jeśli kolory są zbyt jasne, może to frustrować czytelnika. Staraj się trzymać neutralnych kolorów, takich jak czarny, szary i biały.Każdy e-mail powinien mieć jedną oczywistą wiadomość. Klienci będą szybko przytłoczeni, jeśli spróbujesz omówić zbyt dużo materiału w jednym e-mailu. Sformułuj tylko jeden tekst i upewnij się, że jest zwięzły i zwięzły. Przyciągnie to więcej czytelników, co przełoży się na większą liczbę klientów. Ludzie lubią prostotę.Promuj oferty specjalne lub ograniczone czasowo wyprzedaże wyłącznie przez e-mail jako sposób na podsycanie emocji klientów, którzy otrzymują Twoje e-maile. Ten rodzaj e-mail marketingu zapewnia czytelnikom wartość za uczestnictwo i zapewnia im zachętę do polecania znajomych. Powinieneś rozważyć stworzenie programu polecającego dla swoich klientów, aby mogli uzyskać dodatkową korzyść z przekazywania swoich e-maili znajomym.Staraj się być konsekwentny. Użyj tego samego projektu dla swoich e-maili, które znajdują się w Twojej witrynie. Obejmuje to czcionki, logo i schematy kolorów. Czcionka używana w e-mailach musi być łatwa do odczytania.
Po wysłaniu kilku wiadomości, osoby fizyczne rozpoznają Twój e-mail w swojej skrzynce i zwrócą na to uwagę.
Kultywowanie znajomości (lub brandingu) jest ważną częścią marketingu, zwłaszcza za pośrednictwem poczty e-mail.Upewnij się, że Twoi subskrybenci wiadomości e-mail dokładnie wiedzą, czego mogą się od Ciebie spodziewać. Doskonałym sposobem na to jest uczynienie pierwszego e-maila do każdego nowego subskrybenta domyślną wiadomością informacyjną. Powinieneś określić, jakiego rodzaju treści zamierzasz im wysyłać, a także wskazać częstotliwość wiadomości, których mogą od Ciebie oczekiwać.Kampania e-mail marketingowa wymaga fazy projektowania i testowania, tak jak wszystko inne. Zaplanuj poświęcenie czasu na upewnienie się, że Twoje wiadomości omijają wszystkie techniki używane do zwalczania spamu, od filtrów treści po blokowanie obrazów i tłumienie skryptów java. Możesz wysłać milion wiadomości na ślepo i nigdy nie wiedzieć, czy w ogóle są widziane.Wykaż się kreatywnością w projektach wiadomości e-mail, aby dowiedzieć się, co działa najlepiej. Wyślij kilka e-maili z treścią i linkami różniącymi się czcionką i kolorem tekstu. Baw się pozycjonowaniem obrazu, w tym przyciskami i logo. Po wysłaniu wiadomości e-mail sprawdź, które z nich mają najlepsze współczynniki klikalności. Trzymaj się ich na razie, ale zmieniaj to od czasu do czasu, aby zobaczyć, czy możesz znaleźć metodę, która działa jeszcze lepiej. Większe współczynniki klikalności oznaczają większą sprzedaż.Niezwłoczne reagowanie na wiadomości e-mail powinno być Twoim najwyższym priorytetem. Jeśli potencjalny klient skontaktuje się z Tobą przez e-mail, powinieneś zrobić wszystko, aby odpowiedzieć mu w ciągu jednego dnia. Dłuższe czekanie może kosztować klienta, a innym może wspomnieć o braku odpowiedzi.Udowodniono, że Internet przyniósł wiele rewolucyjnych zmian w świecie biznesu. E-mail marketing stał się jednym z najłatwiejszych i najbardziej skutecznych sposobów docierania do klientów i oferowania im ofert i aktualizacji. Skorzystaj z porad i wskazówek z powyższego artykułu, aby upewnić się, że Twoje e-maile zapewniają Tobie i Twoim klientom to, czego chcą.