Proste kroki, aby zacząć korzystać z e-mail marketingu

E-mail marketing może być jednym z najlepszych sposobów na przedstawienie się potencjalnym klientom lub na zbudowanie relacji, które już mają z istniejącymi klientami.

Informacje i wskazówki zawarte w poniższym artykule mogą pomóc w realizacji kampanii e-mail marketingowej, która pomoże w opracowaniu skutecznej strategii e-mail marketingowej.Jeśli wysyłasz e-maile do potencjalnych klientów, rozważ nakręcenie klipu wideo. Możesz spróbować wstawić do wiadomości linię, która mówi im, aby zamówili teraz. Zakończenie wiadomości może informować te osoby, że mogą zostać klientem natychmiast po kliknięciu w podany link.Upewnij się, że masz pozwolenie od klientów lub potencjalnych klientów przed wysłaniem e-maili. Jeśli ludzie nie chcą otrzymywać od Ciebie wiadomości e-mail, mogą oznaczać je jako spam, a nawet całkowicie Cię ignorować. Istnieje nawet szansa, że ​​Twoja usługa poczty e-mail może wyrzucić Cię z ich systemu.Upewnij się, że Twoje e-maile są spójne z Twoim brandingiem. W swoich e-mailach powinieneś umieszczać kolory swojej firmy, logo i wszystko inne, co jest unikalne dla Twojej firmy. Klienci powinni być w stanie rozpoznać Twoje e-maile, gdy dotrą do swoich skrzynek odbiorczych, aby nie były automatycznie usuwane.Powinieneś wysyłać swoje e-maile jako zwykły tekst raz na jakiś czas, zamiast zawsze wysyłać je w formacie HTML. Daje to bardziej osobisty charakter i pomaga subskrybentowi poczuć, że próbujesz się połączyć. Nie używaj go jednak zbyt często, ponieważ wtedy możesz być postrzegany jako zbyt nieprofesjonalny.Używaj kolorów i czcionek, które odzwierciedlają Twoją firmę i są łatwe do wyświetlenia. Nawet jeśli treść jest interesująca, trudne do odczytania czcionki i ostre kolory mogą spowodować, że niektórzy klienci odrzucą wiadomość e-mail, a być może również w przyszłości. Używaj tego samego schematu kolorów i czcionek we wszystkich swoich e-mailach.Ułatw ludziom wypisanie się z Twojej listy. Może się to wydawać nieproduktywne, ponieważ nie chcesz, aby Twoi klienci stracili zainteresowanie i odeszli. Proste kroki, aby zacząć korzystać z e-mail marketingu

Jeśli jednak Twoi klienci nie są już zainteresowani Twoimi biuletynami, mogą się denerwować, jeśli nie mogą łatwo zrezygnować z subskrypcji.

Podaj duży przycisk lub link, aby klienci, którzy stracili zainteresowanie, mogli go znaleźć bez szczegółowego wyszukiwania.Nie wysyłaj zbyt wielu informacji w jednym e-mailu. Klienci będą sfrustrowani i przytłoczeni nadmiarem informacji w jednym e-mailu. Zamiast tego umieść wystarczającą ilość informacji w serii e-maili i upewnij się, że każdy z nich zawiera kilka akapitów. To utrzyma ich uwagę.Pozyskując adresy e-mail za pośrednictwem witryny w celach marketingowych, upewnij się, że formularz rejestracji jest krótki. Ogólnie rzecz biorąc, informacje wymagane do rejestracji można ograniczyć tylko do imienia i nazwiska oraz adresu e-mail. Nazwy są przydatne do personalizacji wiadomości e-mail. Jeśli jednak uważasz, że nawet imię i nazwisko może być za dużo, możesz ograniczyć swój formularz rejestracyjny tylko do adresu e-mail.Nie zapominaj, że budujesz markę i reputację poprzez swoją kampanię e-mail marketingową. Nie idź na skróty, nie kieruj się na niewłaściwych klientów ani nie stosuj mylących taktyk. Reputacja Twojej firmy zależy od każdego kontaktu z Twoimi klientami, nawet przez e-mail.Chociaż istnieje wiele strategii znajdowania docelowych klientów, najlepszą opcją jest umożliwienie im zarejestrowania się za pośrednictwem Twojej witryny, rozwijając kampanię wraz ze wzrostem Twojej firmy i sprzedaży. Możesz nawet kupić listy e-mailowe, ale zawsze pamiętaj, że klienci w Twojej witrynie muszą być klientami docelowymi.Bez wątpienia e-mail marketing może być bardzo skuteczny w interakcji z potencjalnymi klientami. A także rozwijanie stałych relacji z klientami, których już masz. Korzystanie ze wskazówek i technik z powyższego artykułu może pomóc w stworzeniu kampanii e-mail marketingowej, która sprawi, że Twoja firma i Twoi klienci będą bardzo zadowoleni.