Chcesz zwiększyć swój marketing e-mailowy? Wypróbuj te wskazówki!

Wiele firm szybko odkrywa, że ​​e-mail marketing może być istotną częścią ich działalności.

E-maile mogą być świetnym sposobem na utrzymywanie kontaktu z klientami, oferowanie im ofert, które ich zainteresują i zapraszanie ich na specjalne wyprzedaże. Informacje i wskazówki zawarte w tym artykule pomogą Ci zobaczyć wszystko, co e-mail marketing ma do zaoferowania Twojej firmie.Jeśli chcesz, aby Twoje wiadomości e-mail marketingowe odniosły sukces, upewnij się, że masz uprawnienia do ich wysyłania. Jeśli nie masz pozwolenia od swoich odbiorców, potencjalne konsekwencje mogą sięgać od dodania do filtrów antyspamowych aż do umieszczenia na czarnej liście przez samych dostawców usług internetowych.Jeśli planujesz wykorzystać e-mail marketing jako strategię promocyjną, ważne jest, aby wszyscy na Twojej liście subskrybentów upoważnili Cię do wysyłania im e-maili. Jeśli nie uzyskasz ich zgody, otrzymasz wiele skarg dotyczących spamu i być może stracisz wszystkich klientów.Zanim wyślesz e-maile do swoich subskrybentów, postaraj się poinformować ich, co im wyślesz i jak często mogą oczekiwać od Ciebie wiadomości. W ten sposób wiedzą, kiedy spodziewać się wiadomości e-mail i mogą zapobiec jej automatycznemu wysyłaniu do folderu ze spamem.Jeśli kupisz listę e-maili do wysłania, sprawdź i upewnij się, że jest aktualna. Czasami listy żaglowe mogą pasować do docelowych grup demograficznych, ale są żałośnie nieaktualne. Liczba nieistniejących już adresów może sięgać 25% całej listy.Nie denerwuj swoich subskrybentów nieprzyjemnym „Kup teraz!” zbliżać się. Trzymaj się z dala od ostrych technik sprzedaży, takich jak bombardowanie ich potrzebą natychmiastowego „Kup teraz!” Jeśli to zrobisz, Twoja praca wygląda jak spam. Wiedzą, że chcesz sprzedawać swoje produkty, więc najpierw zbuduj z nimi stałą relację i zaprezentuj to i siebie w profesjonalny sposób. Docenią to i najprawdopodobniej kupią od Ciebie.Kampania e-mail marketingowa wymaga fazy projektowania i testowania, tak jak wszystko inne. Zaplanuj poświęcenie czasu na upewnienie się, że Twoje wiadomości omijają wszystkie techniki używane do zwalczania spamu, od filtrów treści po blokowanie obrazów i tłumienie skryptów java. Możesz wysłać milion wiadomości na ślepo i nigdy nie wiedzieć, czy w ogóle są widziane.Aby uzyskać najlepsze wyniki z kampanii e-mail marketingowej, dokładnie przetestuj swoje wiadomości przed ich wysłaniem. Nie pisz po prostu krótkiej wiadomości i wyślij ją na listę subskrybentów bez uprzedniego jej uważnego sprawdzenia. Wyświetl podgląd w różnych programach pocztowych i na różnych platformach, aby upewnić się, że będzie poprawnie wyświetlany dla wszystkich.Powinieneś kontaktować się ze swoimi subskrybentami w określonych odstępach czasu i potwierdzić z nimi, że nadal są zainteresowani otrzymywaniem od Ciebie e-maili. Chcesz zwiększyć swój marketing e-mailowy? Wypróbuj te wskazówki!

Większość firm robi to co dziewięć miesięcy, aby mieć pewność, że nie są postrzegane jako irytujące.

Zagwarantuje to również, że osoby z Twojej listy e-mailowej będą naprawdę zainteresowane, a nie tylko zajmują miejsce.Twoja kolorystyka powinna być spójna i odzwierciedlać Twoją markę. Jeśli twoje kolory są na całej planszy, będziesz wyglądać na amatora, a twoje wysiłki mogą nie przynieść pożądanych rezultatów. Możesz zajrzeć na strony takie jak COLOURlovers, jeśli potrzebujesz dobrych pomysłów, aby zacząć działać.Kontynuuj kontakt ze swoimi klientami, aby mogli się z Tobą powiązać. Dołącz do wiadomości e-mail polecenie informujące, że mogą natychmiast dołączyć, klikając poniższy link. Końcowy postscriptum może poinformować ich, aby nie spóźnili się z tą niesamowitą szansą na przynależność do Twojej firmy.Aby zmaksymalizować skuteczność swoich e-maili, wyślij je we wtorek lub środę. Badania pokazują, że w dzisiejszych czasach ludzie są bardziej skłonni pozytywnie reagować na różne formy komunikacji, w tym e-maile. Nie tylko chętniej przeczytają Twoją wiadomość e-mail, ale także chętniej klikają przyciski lub linki, co oznacza, że ​​masz większe prawdopodobieństwo, że zauważysz wzrost sprzedaży. Wysyłaj e-maile w połowie popołudnia, aby uzyskać optymalne wyniki.Powszechnie wiadomo, że korzystanie z Internetu otworzyło firmom zupełnie nowy sposób interakcji z klientami. E-mail marketing to jeden z najskuteczniejszych sposobów na utrzymywanie kontaktu z lojalnymi klientami i dotarcie do potencjalnych klientów. Skorzystaj z technik i wskazówek z powyższego artykułu, aby stworzyć strategię e-mail marketingu dla swojej firmy.